Subject: FW: Intelligence package on counterfeit Ozempic and related products (For Estonia)
From: "Anneli Kolgo-Makki" <[email-masked]>
To: 'RA võltsing' <[email-masked]>, "Terviseamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jan 2025 14:18:58 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadan Novo Nordiski poolt välja töötatud infopaketi Ozempicu (ja seotud
toodete) kohta teadmiseks ja vajadusel ametite sees edasi jagamiseks,

Kui Eestil on antud teemas mingit infot või juhtumeid, palutakse seda
jagada ka Interpoliga-

Tervitan

Anneli Kolgo-Makki

Ametiabi grupp

Rahvusvahelise ametiabi keskus

Rahvusvahelise operatiivinfo büroo

Piirivalveosakond

Politsei- ja Piirivalveamet

Tööstuse 52, 10416 Tallinn

Tel 612 3797  (73797)

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS *** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad
kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma
saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil
kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva
e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage
e-kiri oma arvutist. This e-mail and any attachments may contain
confidential and privileged information. If you are not the intended
recipient, please notify the sender immediately by return e-mail, delete
this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or use of this
information by a person other than the intended recipient is unauthorized
and may be illegal

From: NG Perry <[email-masked]>
Sent: Monday, January 27, 2025 7:17 AM
To: NCB Tallinn <[email-masked]>
Cc: OEC-CNET-IGGH <[email-masked]>
Subject: Intelligence package on counterfeit Ozempic and related products
(For Estonia)

FROM : IPSG

OEC/CNET/IGGH

Your ref: New

Our ref: 2025/117/OEC/CNET/IGGH/PHPC/PNG

Dear NCB colleagues,

We hope our email finds you well.

In the framework of Operation Pangea XVII and following up from our alerts
regarding the increasing trends of counterfeit Ozempic related products
globally, we would like to provide you with the attached intelligence
package (for Estonia) prepared by the brand owner (Novo Nordisk).

We kindly request that you disseminate to the relevant national agency for
their monitoring of the situation.

Please do not hesitate to contact us should you have any further
intelligence or cases for INTERPOL to support your investigations.

We look forward to your acknowledgement of this message.

Thank you.

Best regards,

……………………………………………

Perry NG

Criminal Intelligence Officer

Criminal Networks

Public Health and Pharmaceutical Crime

INTERPOL Global Complex for Innovation
18 Napier Road, Singapore 258510

Office Phone: +65 6550 3641

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.interpol.int/> www.interpol.int